۹ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۲۰

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی گیلان مطرح کرد؛

بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی گیلان با حضور ۲۸ گروه

بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی گیلان با حضور ۲۸ گروه

رشت- سرپرست سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به آغاز مانور سراسری بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی، گفت: ۲۸ گروه بازرسی در قالب ۱۰۶ بازرس بر بازار کالاهای اساسی نظارت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح محمدی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز مانور سراسری بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی، اظهار کرد: با دستور وزیر جهاد و برای بهره گیری از روش‌های هوشمند در توزیع، ساماندهی و نظارت، سازمان مرکزی تعاون روستایی و شرکت پشتیبانی امور دام از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان که در زمینه هوشمند سازی بازار محصولات غذایی فعالیت کنند، حمایت می‌کند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی گیلان تأکید کرد: با توجه به اینکه مواد غذایی و کشاورزی، مصرف روزانه مردم محسوب می‌شود و اهمیت این موضوع برای مقام عالی وزارتخانه رصد و نظارت بر بازار به صورت روزانه صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: ۲۸ گروه بازرسی در استان گیلان در قالب ۱۰۶ نفر بازرس تا پایان سال وظیفه نظارت بر واحدهای صنفی محصولات کشاورزی را بر عهده دارند.

محمدی افزود: در این مانور بازرسان جهاد کشاورزی، اصناف و بسیج کار نظارت مستمر بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی را انجام می‌دهند.

کد خبر 5388197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha